3 januari 2012

Stilåret 2012 - La Redoute

Jag tänker inleda det här året, som jag har döpt till "stilåret" eftersom det är årets tema på den här bloggen, med att kolla in dammodet i La Redoutes vår/sommarkatalog. Jag har gillat La Redoute sedan de dök upp på den svenska marknaden, de är en bra konkurrent till de andra postorderföretagen och har oftast ett roligt och varierat sortiment. Det är inte avant garde eller haute couture, men det är solida vardagskläder i bra kvalité. Så jag blev glad när vårkatalogen dök upp redan förra veckan, trots att det fortfarande var december :-) Och jag måste säga att jag gillar vårmodet, det känns lättburet och färgglatt och fräschare än modet sett ut på länge. Jag gillar speciellt de starka färgerna på jeans, skor och väskor. Härligt! Vad säger ni, kommer ni att köpa något från La Redoute i vår?








Inga kommentarer: